Digitale QR-code menu voor restaurants
Verhoog de efficiëntie op de vloer
Geef gasten meer mogelijkheden met digitale menu's en betalingen om personeel vrij te maken, de tafelomzet te verhogen en meer fooi te ontvangen.
Voeg subtiele, unieke QR-codes aan elke tafel toe die gasten kunnen scannen met hun telefoon om het menu te openen en de rekening te betalen.
Gasten hebben de mogelijkheid om hun rekening te splitsen door de items te selecteren waarvoor ze willen betalen. Ze kunnen ook, indien gewenst, een fooi achter te laten.
Gasten kunnen rechtstreeks vanaf hun mobiele telefoon betalen met Apple Pay of hun creditcard. Dit helpt gasten op weg wanneer ze er klaar voor zijn en maakt tijd vrij voor je personeel.
Food for thought
Neem contact met ons op en maak uit eten gaan waardevoller
Veelgestelde vragen
Het is heel eenvoudig en je bent hier volledig onafhankelijk in. Je hebt toegang tot jouw Zenchef-interface vanaf je computer of tablet en kan je gerechten en menu's online aanpassen met een paar klikken (met de Zenchef applicatie kan je ook je voorraden, diensten, enz. aanpassen).
Heel eenvoudig, door op elke tafel in je restaurant een etiket of metalen schijf te plakken met een QR code erop
Tegenwoordig is het heel eenvoudig om een gratis applicatie voor het scannen van QR-codes te downloaden (bijvoorbeeld via Google Play of Apple Store). Vooral omdat het gebruik van QR-codes de laatste twee jaar steeds populairder is geworden, volgens talrijke onderzoeken (en nog meer met de introductie van het gezondheidspaspoort). Het is zeer waarschijnlijk dat je klanten al een codelezer op hun smartphone hebben.
Het aanmaken van een QR-code voor een restaurantmenu is heel eenvoudig geworden. Zenchef genereert automatisch een QR-code zodra je menu is aangemaakt of geüpload. Het is snel en is niet afhankelijk van iemand anders. Je kunt ook een andere QR-code aanmaken voor je wijnkaart, je dagmenu, enz., of alles groeperen op hetzelfde menu. Het aanmaken van een QR-code voor je menu is een fluitje van een cent!
Niets is eenvoudiger! Het is een tweedimensionale barcode, waarin gegevens zijn gecodeerd. Eenmaal geflitst met een QR-codelezer op een mobiele telefoon, wordt de klant omgeleid naar een website en een webadres (URL). QR-codes zijn vaak te vinden op visitekaartjes of bij de ingang van winkels en andere etablissementen (en natuurlijk op het menu van restaurants). Codes kunnen ook gepersonaliseerd worden met bijvoorbeeld een logo in het midden.
Nee, integendeel — de fooien zijn 25% hoger dan bij een „traditionele” betaling. Je teams hebben meer tijd om klanten te adviseren en te begeleiden bij hun keuzes. En dat zie je terug in hun fooien 😉